X Warrior411 and Peow's Picture Pimping.

Because I'm sick of moving topics GD topics to the Basement where they originally belonged and then people bitching about their topic being there.
Post Reply
\-Zodiac-/
Full Member
Posts: 131
Joined: Fri Aug 21, 2009 11:13 am
Lobby Username: Zodiac

Re: X Warrior411 and Peow's Picture Pimping.

Post by \-Zodiac-/ »

lol that made me laugh umm actually give me a sig with something to do with police :D be serious

peow130
Noob @ Everything
Posts: 1137
Joined: Fri Nov 07, 2008 7:28 pm

Re: X Warrior411 and Peow's Picture Pimping.

Post by peow130 »

yeah that is closely related to the 5-0 son.
Image
SlipKnoT wrote:swords are 30 u idiot.

\-Zodiac-/
Full Member
Posts: 131
Joined: Fri Aug 21, 2009 11:13 am
Lobby Username: Zodiac

Re: X Warrior411 and Peow's Picture Pimping.

Post by \-Zodiac-/ »

lol hmmm then give me something cool with a gun or soemthing i duno

User avatar
Moo
Spam4food
Posts: 943
Joined: Sat Dec 20, 2008 11:21 pm
Xfire: Moo2790
Lobby Username: Captian Moo Falcon
Location: My House

Re: X Warrior411 and Peow's Picture Pimping.

Post by Moo »

This is now Moo'sX Warrior411's and Peow's Picture Pimping.
Attachments
Supahawsomegun.JPG
Supahawsomegun.JPG (8.39 KiB) Viewed 6263 times
{Lusitania}•Ωmega whispers to you: you just owned d-dog
{Lusitania}•Ωmega whispers to you: lol
[Ak]Stigma: i have windows 9
nick11: Poor peow
nick11: i respected him
Moo is dead, not big surprise.

\-Zodiac-/
Full Member
Posts: 131
Joined: Fri Aug 21, 2009 11:13 am
Lobby Username: Zodiac

Re: X Warrior411 and Peow's Picture Pimping.

Post by \-Zodiac-/ »

try again moo

User avatar
Moo
Spam4food
Posts: 943
Joined: Sat Dec 20, 2008 11:21 pm
Xfire: Moo2790
Lobby Username: Captian Moo Falcon
Location: My House

Re: X Warrior411 and Peow's Picture Pimping.

Post by Moo »

Here i want 0.05 USD for this
Attachments
Wee gun.JPG
Wee gun.JPG (16.56 KiB) Viewed 6255 times
{Lusitania}•Ωmega whispers to you: you just owned d-dog
{Lusitania}•Ωmega whispers to you: lol
[Ak]Stigma: i have windows 9
nick11: Poor peow
nick11: i respected him
Moo is dead, not big surprise.

User avatar
X warrior411
Nemesis
Posts: 671
Joined: Sat Feb 07, 2009 9:47 pm
Lobby Username: X Warrior411
Location: The Internet

Re: X Warrior411 and Peow's Picture Pimping.

Post by X warrior411 »

Zodie, here's your 'real' siggy.
Attachments
Gun, good background, and a chrome Zodiac, enjoy.
Gun, good background, and a chrome Zodiac, enjoy.
Zodiac siggy.png (52.55 KiB) Viewed 6254 times
Image
Image

User avatar
Sexacutioner
Nemesis
Posts: 600
Joined: Fri Feb 06, 2009 9:40 pm

Re: X Warrior411 and Peow's Picture Pimping.

Post by Sexacutioner »

out of all the gun pics on the net you use a toy gun wtf lol

\-Zodiac-/
Full Member
Posts: 131
Joined: Fri Aug 21, 2009 11:13 am
Lobby Username: Zodiac

Re: X Warrior411 and Peow's Picture Pimping.

Post by \-Zodiac-/ »

i dont like the bacground and it looks like it has a orange tip

User avatar
PeLlE
Nemesis
Posts: 708
Joined: Sat Nov 08, 2008 10:44 am
Xfire: thepelie
Lobby Username: [-Ts-] Pelie
Location: Bayern, Germany ^^

Re: X Warrior411 and Peow's Picture Pimping.

Post by PeLlE »

lol yes work on your background!
but honmestly I'd prefer the pigsig!
dreamwalker: i already clearly stated for all the english people that i dont play here
eeralf: ======???????????
eeralf: dont undersstand say it in street language
dreamwalker: fam mans already said im not gwarning wid yo shit on dis ting

User avatar
Moo
Spam4food
Posts: 943
Joined: Sat Dec 20, 2008 11:21 pm
Xfire: Moo2790
Lobby Username: Captian Moo Falcon
Location: My House

Re: X Warrior411 and Peow's Picture Pimping.

Post by Moo »

PeLlE wrote:lol yes work on your background!
but honmestly I'd prefer the pigsig!
._. :( what about moo's pictures._.?
{Lusitania}•Ωmega whispers to you: you just owned d-dog
{Lusitania}•Ωmega whispers to you: lol
[Ak]Stigma: i have windows 9
nick11: Poor peow
nick11: i respected him
Moo is dead, not big surprise.

User avatar
Sexacutioner
Nemesis
Posts: 600
Joined: Fri Feb 06, 2009 9:40 pm

Re: X Warrior411 and Peow's Picture Pimping.

Post by Sexacutioner »

\-Zodiac-/ wrote:i dont like the bacground and it looks like it has a orange tip
it has an orange tip because its a toy gun :P
why he picked that and not one of the billions of real gun pics i have no idea lmao

User avatar
Moo
Spam4food
Posts: 943
Joined: Sat Dec 20, 2008 11:21 pm
Xfire: Moo2790
Lobby Username: Captian Moo Falcon
Location: My House

Re: X Warrior411 and Peow's Picture Pimping.

Post by Moo »

Sexacutioner wrote:
\-Zodiac-/ wrote:i dont like the bacground and it looks like it has a orange tip
it has an orange tip because its a toy gun :P
why he picked that and not one of the billions of real gun pics i have no idea lmao
Unlike Moo that uses kewl water guns 8)
{Lusitania}•Ωmega whispers to you: you just owned d-dog
{Lusitania}•Ωmega whispers to you: lol
[Ak]Stigma: i have windows 9
nick11: Poor peow
nick11: i respected him
Moo is dead, not big surprise.

User avatar
PeLlE
Nemesis
Posts: 708
Joined: Sat Nov 08, 2008 10:44 am
Xfire: thepelie
Lobby Username: [-Ts-] Pelie
Location: Bayern, Germany ^^

Re: X Warrior411 and Peow's Picture Pimping.

Post by PeLlE »

xwarrior try using a real gun and some cool abckground and you'll win vs peows pigsig!
dreamwalker: i already clearly stated for all the english people that i dont play here
eeralf: ======???????????
eeralf: dont undersstand say it in street language
dreamwalker: fam mans already said im not gwarning wid yo shit on dis ting

User avatar
X warrior411
Nemesis
Posts: 671
Joined: Sat Feb 07, 2009 9:47 pm
Lobby Username: X Warrior411
Location: The Internet

Re: X Warrior411 and Peow's Picture Pimping.

Post by X warrior411 »

\-Zodiac-/ wrote:i dont like the bacground and it looks like it has a orange tip
Now, I can't read your mind...

So don't complain if you don't like the background.
Attachments
Now stop bitching.
Now stop bitching.
Zodiac Siggy2.png (61.61 KiB) Viewed 6232 times
Image
Image

Post Reply

Return to “Graphic Design”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest